Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya hizmetimizle markanızı dijital dünyada güçlendirin, etkileşimi artırın.

Fitgoo Dijital Medya ile Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya, günümüzün en güçlü iletişim araçlarından biridir ve markaların dijital dünyada varlık göstermesi için vazgeçilmez bir platformdur. Fitgoo Dijital Medya olarak, markanızın sosyal medya stratejilerini profesyonelce yöneterek, dijital dünyada güçlü bir varlık oluşturmanıza yardımcı oluyoruz.

Sosyal Medya Yönetiminin Önemi

Sosyal medya yönetimi, markanızın hedef kitlesiyle doğrudan etkileşim kurmanıza, sadık bir müşteri kitlesi oluşturmanıza ve marka bilinirliğinizi artırmanıza olanak tanır. Sosyal medya platformlarında etkili bir varlık göstermek, müşteri ilişkilerini güçlendirmek ve satışları artırmak için kritik öneme sahiptir.

Hizmetlerimiz

Facebook Yönetimi

Dünyanın en büyük sosyal platformu olan yaklaşık 2 milyar aktif kullanıcıya sahip Facebook, insanların birbiriyle iletişim kurarak bilgi, fotoğraf, video vb. paylaştıkları mecradır. Bu büyük toplulukta insanlar markaları ve paylaşımlarını da takip eder.

  •  

    Anlık değişiklik gösteren ve karşılıklı etkileşimin gerçekleştiği bu platformda firmalar, doğru bir strateji ile hareket etmeli, şeffaf olmaya özen göstermeli ve sosyal medyayı küçümsememelidir.

  •  

    Facebook yönetiminde hedef kitle ve etkili içerik en önemli noktadır. Aynı zamanda marka ile iletişime geçen kişilerin geri bildirimleri dikkate alınmalı, belirli aralıklarla istatistikler analiz edilip strateji gözden geçirilmelidir.

  •  

    Küçük/Orta/Büyük ölçekli firma sahipleri kendi işlerine yoğunlaşmalı, Facebook ve diğer sosyal mecraların yönetiminde profesyonel ajanslarla çalışmalıdır. Kurumsal Facebook yönetiminde ihtiyacınız olan her şey için bize danışabilirsiniz.

Instagram Yönetimi

2010 yılından günümüze yaklaşık 500 milyon aktif kullanıcıya ulaşan Instagram; ilk bakışta fotoğraf paylaşılan, insanların eğlence için kullandığı bir sosyal platform olarak görünse de küçük/orta/büyük işletmeler için çok daha fazlasıdır.

  •  

    Firmaların ürün ve hizmetlerini tüketicileri ile buluşturmasında azımsanamayacak öneme sahip olan Instagram, markanın kendini tanıtması ve hızlı geri dönüş alması konusunda oldukça etkili bir sosyal medya platformudur.

  •  

    İşletmeler için Instagram yönetiminde profiliniz işletme hesabınızla bağlantılı olmalıdır. Markalar Instagram'da, vitrinlerinde yer alan ürün ve hizmetlerini sergilemekten çekinmemeli; paylaştığı görselleri yazı ile kısaca özetlemelidir.

  •  

    Instagram'da bir diğer önemli unsur ise hasthag kullanımıdır. Paylaşımlarınızı doğru hasthaglerle desteklemeli ve tüketicinin size ulaşımını kolaylaştırmalısınız. Kurumsal Instagram yönetiminde ihtiyacınız olan her şey için bize danışabilirsiniz.

Twitter Yönetimi

Marka iletişiminde sosyal medya kanallarında en önemli unsur olan çift yönlü iletişimin en yoğun yaşandığı mecra şüphesiz twitterdır. Twitter'da anlık iletişim üst düzeydedir ve markaların reklamlarına yönelik krizler ve karalama kampanyaları genellikle Twitter aracılığıyla yayılır.

  •  

    İçeriklerin çabucak tüketildiği bu mecranın gündemi değiştirme gücüne sahip topluluğu barındırdığını bilen markalar Twitter'da doğru strateji ile ilerlemenin önemini çok iyi bilir.

  •  

    Twitter'da kullanılan hasthagler ile markalar, kısa sürede Trendic Topic olabildikleri gibi olası krizlerl de karşılaşabilirler. Markalar tüm bunlara karşı stratejik planlarını belirlemeli, paylaşım trafiğini çok iyi planlamalı, kullanıcılarla iletişime geçtiği üsluba dikkat etmelidir.

  •  

    140 karakterler sınırlandırılmış metinlerin yanına video, fotoğraf ve link gibi ekler ile pekiştirilerek hazırlanan içerikler doğru saatlerle hedef kitle ile buluşturulduğunda, Twitter kullanımı marka bilinirliğine büyük ölçüde katkı sağlayabilir.

Linkedin Yönetimi

500 milyona yakın aktif kullanıcının profesyonel anlamda iş ve kariyer paylaşımlarını gerçekleştirdiği bir sosyal site olan Linkedin, özellikle B2B şirketler için büyük öneme sahiptir.

  •  

    B2B şirketler daha fazla pazarlamacıya ulaşmak, verdikleri hizmetin ürün ve içeriğini hedef kitleye aktarmak için Linkedin'i kullanmalıdır. Ancak Linkedin'de şirketler marka algısı ve kurumsal marka imajı için profesyonel bir duruş sergilemelidir.

  •  

    Ürün ve hizmetlerinin potansiyel hedef kitlesinin en aktif olduğu saatler analiz edilmeli, içerikler uygun olarak hazırlanmalı ve insan kaynakları daima göz önünde bulundurulmalıdır.

  •  

    Aynı zamanda müşterilerini web sitesine yönlendirmek isteyen firmalar, Linkedin aracılığıyla web trafiğini %37'ye kadar arttırabilirler. B2B ve uluslararası şirketler iş yoğunluğuna bağlı olarak Linkedin'i aktif ve etkili kullanamamaktadır. Bu nedenle de Linkedin yönetiminde profesyonel ajanslarla çalışılmalıdır.

İçerik Yönetimi

Sosyal medyada en etkili şey kuşkusuz içeriktir. Düşünülerek hazırlanmış özgün içerikler sizi sosyal medyada zirveye taşıyabilir.

  •  

    İçeriğin gücünün farkına varan firmalar sosyal medyada strateji geliştirirken her zaman içeriği ön planda tutar ve yol haritasını buna göre belirler. İçerik üretiminde herhangi bir sınır bulunmadığı gibi ilgi çekici konuların ele alınması gerekir.

  •  

    Sosyal medyada içerik yönetiminin bir diğer avantajı da firmanızın ve hizmetinizin arama motorlarında daha üst sıralara çıkmasıdır. Doğru hazırlanmış içerikle tüm arama motorlarında marka bilinirliğinizi arttırabilirsiniz.

  •  

    Sosyal medyada içerik yönetiminde ihtiyacınız olan her şey için bize danışabilirsiniz. Muhakkak sizin için de fit içeriklerimiz olacaktır.

Kriz Yönetimi

Beklenmeyen bir zamanda aniden ortaya çıkan ve düzeni bozma özelliğine sahip olayların tümü, sosyal medyada kriz olarak adlandırılır. Firmanızın sosyal medyada karşı karşıya kalacağı herhangi bir kriz kısa süre içerisinde marka itibarını ve imajını ciddi hasarlar bırakarak sarsabilir.

  •  

    Olası bir krizle karşılaştığınızda sorunsuz bir şekilde kurtulmanız firma geleceğiniz için oldukça faydalı olacaktır. Bu sebeple olası bir kriz anında sosyal medya kriz yönergeleri oluşturarak hemen cevap verin ve gelişmeleri takip edin.

  •  

    Kopyala-yapıştır kalıplara hiç girmeyin, samimi olun. Bir taraftan gelen yorumlara cevap verirken öte yandan geri bildirimleri değerlendirmeyi unutmayın. Tüm bunları gerçekleştirecek yeterlilikte donanım ve bilgiye sahip değilseniz bize ulaşın.

  •  

    Unutmayın, sosyal medya iletişimi anlıktır. Fit çözüm önerilerimiz kriz yönetiminizde etkili olacaktır.

Analiz ve Raporlama

Firmaların reklam alanları içerisinde yoğunlukla önem verdiği ve tercih ettiği sosyal medyanın en büyük avantajı ölçümlenebilir olmasıdır. Firmanız için oluşturduğunuz ve hedef kitle ile buluşturduğunuz içerikleri sosyal medyada analiz edebilirsiniz.

  •  

    Paylaştığınız gönderileri, oluşturduğunuz reklam kampanyalarını; hangisi daha fazla etkileşim almış, hedef kitle nelerden hoşlanmış, tüketicinin markadan beklentileri neler gibi konu başlıkları altında inceleyip stratejinizi geliştirebilirsiniz.

  •  

    Firmanızın sosyal medyadaki yol haritasını belirlemek için, belirli aralıklarla elde ettiğiniz istatistikleri analiz ederek raporlamalısınız. Hazırladığınız rapor sonuçlarına göre sosyal medya iletişiminize yön verebilirsiniz.

  •  

    Sosyal medyada analiz ve raporlama hakkında merak ettiklerinizi bize danışabilirsiniz. Muhakkak sizin için de fit bir çözüm önerimiz olacaktır.

Hedef Kitle Analizi

Sosyal medya, kullanıcılarına ulaşmak isteyen markalar için bulunmaz bir pazarlama aracı konumundadır. Özellikle dünyada 2 milyardan fazla kullanıcıya sahip Facebook, önemli bir mecradır.

  •  

    Markaların sosyal mecralara uygun pazarlama stratejisi geliştirirken atladıkları en büyük ayrıntı hedef kitledir. Hedef kitle analizi, sosyal medya kullanımında altın kurallardan birisidir.

  •  

    Hedef kitlenin aktif olduğu saatlere göre içeriklerin paylaşılması markayı başarılı hale getirecektir. Hedef kitlenin davranışları incelenmeli ve bu davranışlara göre üslup belirlenmelidir. Niş kitlelere hitap eden markalar onların diliyle paylaşım yaptığında daha çok etkileşim alacaktır.

  •  

    Hedef kitle analizinde bir başka unsur da demografik bilgileridir. Hedef kitlenin gelir düzeyi, evli veya bekar oluşu, eğitim durumu birer etkendir ve hepsine göre strateji belirlenmelidir.

Profil İmajı Oluşturma

Günümüzde birçok şirket benzer ürün ve hizmetleri sunmaktadır. Rakiplerinizden sıyrılmak ve fark yaratmak için markanızın imajını hedef kitleye yansıtmalısınız.

  •  

    Bu yüzden sosyal medyada her şeyden önce net bir profile sahip olmalısınız. Sizin hakkınızdaki gerekli tüm bilgiler ulaşılabilir olmalıdır.

  •  

    İnsanlar adresinize, telefon numaranıza ve diğer iletişim bilgilerinize kolaylıkla ulaşabilmeli; profiliniz verdiğiniz hizmet ve ürününüz hakkında bilgi vermelidir.

  •  

    Firmanız için sosyal medyada profiil imajı oluşturmak istediğinizde bize danışabilirsiniz. Sizin için de fit bir profil imajı oluşturacağımızdan şüpheniz olmasın.

Neden Fitgoo Dijital Medya?

Deneyimli sosyal medya uzmanlarımız, en güncel trendler ve stratejilerle markanızı destekler.

Her marka özeldir ve biz de markanıza özel stratejiler geliştiririz.

Hedeflerinize ulaşmanız için sonuç odaklı ve veriye dayalı yaklaşımlar benimseriz.

Sosyal medya dünyasında güçlü bir varlık oluşturmak ve markanızı bir adım öne taşımak için Fitgoo Dijital Medya'nın uzman sosyal medya yönetim hizmetlerinden yararlanın. Sizin için en uygun stratejiyi geliştirip uygulayarak, dijital dünyada başarınızı garantiliyoruz.